Dzień dobry,
w celu poprawy bezpieczeństwa korzystania z Tezeusza w połowie lipca będziemy wprowadzać dwuskładnikowe logowanie do programu. Będzie ono wymagało przy każdym logowaniu korzystania z maili służbowych, do których przypisane są konta w Tezeuszu.
W związku z powyższym prosiłabym o sprawdzenie poprawności adresów mailowych w Tezeuszu przez użytkowników programu. Każdemu z pracowników po zalogowaniu i kliknięciu na swoje imię i nazwisko (prawy górny róg) wyświetlą się jego dane, w tym adres email. Jeśli adres email okaże się nieprawidłowy to należy skontaktować się z administratorem CEiPM, który ma możliwość edytować dane. Pozostawienie niezaktualizowanego maila uniemożliwi logowanie, a tym samym korzystanie z Tezeusza.
Dodatkowo prosiłabym, aby sprawdzić również na Octopusie, czy podane adresy mailowe są poprawne – tu zmiany adresu można dokonać samodzielnie. Nie wszystkie posty zamieszczone na platformie docierają do użytkowników, pomimo wysłania systemowo powiadomień o nowych wpisach. Może to wynikać z niezaktualizowanych maili (szczególnie po ostatnich zmianach domeny w wielu jednostkach).
Pozdrawiam
Patrycja Raczek